2013. augusztus 13., kedd

Prológus&1 rész :

Sziasztok!:) Újabb bloggal jelentkezem,blogspoton ez a 2. blogom lesz,és webnode-on is volt már 2. Ez egy Harry Styles Fanfiction lesz. Íme a bevezető. Jó olvasást! xXX


*Samantha Hemsworth :

Samantha vagyok,Samantha Hemsworth,de általában,csak Sam-nek hívnak a kollégák,és a  barátok. Liam Hemsworth nővére vagyok,aki nem mellesleg szintén színész. Christian Ross felesége vagyok,már 6 éve. Most 26 éves vagyok. Régen a Chris-szel való kapcsolatom fantasztikus volt,de az elmúlt időkben nagyon megváltozott... Erősen alkoholizál,olykor-olykor erőszakos,és rendszeresen megüt. De persze ezekről,senki sem tud. Régen hatalmas nagy szerelmet éreztem iránta,most már inkább csak megvetést,és gyűlöletet. A minap hívtak,hogy újabb filszerepet akarnának rám sózni. Remek... Fél óra múlva bővebb információkat fogok kapni,de azt mondják,hogy ez a film most más lesz,mint az előzőek. Hát,kíváncsian várom!

***

-Hello Sam! Gyere,már vártunk.
-Szia Dave! Oké menjünk. 

Dave a film producere,és egyben szinte a mindenese is. 
Bent a teremben, rengeteg ismerős arcot véltem felfedezni. Tele voltak nagyobbnál-nagyobb színészekkel. De egy kitűnt. Egy magas,göndör hajú,zöldszemű fiatal fiú. Ismerős volt,de nem tudtam hova tenni. Észre vehette,hogy-hogy bámulom őt,ezért felállt,odajött hozzám,és kezet nyújtott.

-Hello,Harry Styles vagyok. 



-------------------------------------------------------------------------------




Hát ez lett volna  a prológus,és az első rész is egyben. Tudom,ez még rövid,de szándékosan. Előre szólok,a blog sűrű +18-as jeleneteket fog tartalmazni! És azt is meg kell jegyeznem,hogy ilen blog még nincs,és nem is akarom,hogy legyen,mert súlyos károkat vonna maga után! Remélem tetszeni fog a blog,véleményt komment formájában adhattok,és nem sokára beállítom  a pipálási lehetőségeket is,és fel is lehet iratkozni már! :) Köszönöm,és az első rész,valószínűleg , már ma fent lesz!
Bo xXX

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése