2013. augusztus 30., péntek

2. Rész : ~Jó benyomások... Rosszul hitt,tévhitek.

-Hello,Harry Styles vagyok. 

Nyújtotta felém  a kezét. 

-Samantha Hemsworth.

Mondtam neki,a szokásosnál kicsit flegmábban. Ez úg látszik,hogy már most beindította ,mert megnyalta az ajkait,majd szexin beharapta a száját. Grrr,szexi. 
Úristen,miket beszélek ,ő még egy gyerek. Csak egy gyerek.

-Rendben gyerekek,akkor kezdjük is a munkát!

***

A munka,amint kiderült,egy romantikus ,és egyben szenvedélyes regény megfilmesítése lesz. Azért Harry Styles-t választották a férfi főszereplőre,mert "állítólag" döglenek érte a nők. Meg kell vallani,fiatal kora ellenére,valami eszméletlen dögös. Sajnos, csak egy gyerek,nekem pedig férjem van. És biztos,hogy ő is csak olyan,mint a többi férfi. Kihasználja a nőket,akiket elcsábíthatnak. De én nem leszek ilyen,többé nem hagyom ,hogy egy pasi megalázzon! A megbeszélésen el mondták azt is,hogy a forgatások egy hét múlva kezdődnek,addig meg kell ismernünk egymást Harry-vel,és meg kell találnunk a közös hangot... Az úgy oké,csak ez nem épp rajtam múlik. Már épp mentem volna kifelé a teremből,mikor egy mély hang utánam nem szól. :

 -Hey,Samantha várj! 

-Hívj csak nyugodtan Sam-nek. 

Próbáltam rávágni egy "műmosolyt",de nem nagyon sikerült. 

-Sam,kérlek mond meg ,hogy mit tettem ellened! Miért utálsz ennyire? Látszik rajtad,hogy van valami baj,de nem mondasz semmit. Kérlek,mondd  ,hogy mit tettem veled?!

-Semmit Harry. Csak én többet férfiben nem tudok sem bízni,de nem hogy bízni,még csak nézni sem! Elegem van mindből,egytől egyig,hogy mind csak kihasználni,és bántani tud! 

Tört ki belőlem a sírás.

-Ne haragudj,nem tudom mi ütött belém. Nem is ismerlek,és már ítélkeztem. Ne haragudj,sajnálom. 

Mondtam,Harry-nek ,majd átöleltem. A fenébe a gyengeségemmel! 

-Semmi gond... Nem haragszom,ha elmondod,hogy -hogy értetted ezt az egészet,az előbb. Azt hittem eddig ,hogy boldog vagy Ross-szal,de nem úgy tűnik. 

-"You can see,what the camera show of me!" Emlékszel?

-Igen,emlékszem jól. Hisz,ezt én írtam. 

-Na látod,Harry. Na látod.

-Akkor Samantha,kérlek eljönnél velem,mondjuk meginni egy kávét,és enni egy kis sütit? Adok esélyt,hogy megismerhess,és hogy láthasd,hogy én komoly vagyok,és nem bántani szeretnélek. Csupán megismerni,és eltölteni veled egy kis időt.

-Már mondtam,hogy hívj Sam-nek. És igen,el megyek veled sütizni Harry! És... Ha ez megnyugtat,már most szimpatikusabbnak tűnsz,mint amikor beléptél.

-Oh,köszönöm... Azt hiszem. 

Mondta,majd nevetett. 

-Nagyon szívesen Harry,nagyon szívesen.

-Figyelj,ha én hívhatlak már Sam-nek,akkor te hívj nyugodtan csak Hazza-nak! Rendben?

-Rendben van Haz. 

-Oké,akkor ,mit szólnál hozzá,ha most ,egyből mennénk? Persze,csak ha van kedved!

Mondta,picit,már-már zavartan a végén ,egy picit Harry. 

-Mehetünk. 

Mondtam,majd elindultunk. 


A cukrászdában,Harry végig aranyos és tisztelettudó volt. Ellentétben  a fotósokkal,akik végig minket pásztáztak,és hülyébbnél-hülyébb kérdéseket tettek fel. Aranyos srácnak tűnik,remélem nem csal majd, a látszat. Már vagy egy fél órája megettük,mind a ketten a sütinket,mikor feltette Harry,a borzalmasan nyomasztó,és fájdalmas kérdését...:

-Sam,akkor elmondod az okát? Tudod,hogy bennem megbízhatsz!

-Harry... Nem megbántani akarlak,de ez nem egy mindnennapi dolog... 

-De megígérted Sam... Azt mondtad,elmondod nekem. Kérlek,bízz bennem.
-Csak próbáld meg!  

Folytatta...


-Rendben Harry... Majd talán később... Most,inkább ne rontsuk tovább a hangulatot ezzel.
-És főleg nem pont itt fogjuk majd megbeszélni. De otthon... Majd otthon elmondom. Csak kérlek,tartsd a szád!

Mondtam,majd elindultunk ki ,Harry kocsijához. Remélem megbízhatom benne,és nem fogok hülyeséget csinálni ezzel! A kocsihoz kivezető úton,Harry megfogta  a kezem. Különös,és még nagyon korai... De... Talán... Én már most érzek valamit ,ez iránt,a fiú iránt! 

xx Bo

4 megjegyzés: